Zestien wekenlang verrast de Stichting Citymanagement alle bezoekers van de Roermondse binnenstad verrast met ROERMONDVOL verrassingen
16(!) Weken lang de bezoekers van Roermond verrassen met verrassende winkels, ondernemers, merken en plekjes, dat is waar Stichting Citymanagement Roermond met de nieuwe zomercampagne: ROERMONDVOL Verrassingen op doelt.
De bezoekers krijgen wekelijks (tot 28 september) 3 nieuwe verrassingen in de binnenstad voorgeschoteld. Het doel van de campagne is om de bezoeker te laten realiseren dat Roermond ontzettend veel bijzondere zaken heeft die zelfs voor de bezoeker uit de regio niet allemaal bekend zijn.
De zomercampagne richt zich ook op de jongere bezoekers van de stad door bijvoorbeeld hippe bars en boetiekjes uit te lichten. Dankzij opvallende rode lopers krijgen de bezoekers letterlijk een ‘red carpet treatment’ en zijn de uitgelichte wekelijkse verrassingen duidelijk herkenbaar in het straatbeeld. Tot de eerste verrassingen behoren onder andere de unieke cocktailbar TwentyTwo op de Zwartbroekstraat (22) en Club Beats op de Sint Nicolaasstraat (2).
Zomerse XXL Selfiespots
Om de binnenstad een extra zomers tintje te geven, komen er op diverse plekken in de binnenstad enorme XXL selfiespots. Met deze zomerse selfiespots wil je gegarandeerd een leuke foto maken. Denk bijvoorbeeld aan de mega zonnebril op het Kloosterwandplein. Iedere week wordt er een nieuwe XXL selfiespot in de straten van Roermond onthuld. Uiteindelijk zullen er deze zomer 4 grote XXL selfiespots in de binnenstad te vinden zijn.
Een campagne voor- en door de binnenstad
ROERMONDVOL Verrassingen is samen met o.a. de binnenstadondernemers, de VVV, Stichting BIZ Binnenstad Roermond en Stichting Citymanagement Roermond tot stand gekomen. Lokaal beeldend kunstenaar Patrick Kusters zorgt voor de XXL selfiespots in de binnenstad.
Voor de nieuwste verrassingen volg onze socials We Are Roermond (Instagram en Facebook) en check onze website: www.weareroermond.com/roermondvol-verrassingen.